Despre mine

Fotografia mea
TARGOVISTE, DAMBOVITA, Romania
Bine ati venit pe blogul meu! Numele meu este Raluca si sunt make-up artistul care-ti face ziua minunata.Am absolvit scoala de machiaj profesional Cotimanis http://www.scoalademachiaj.ro/ scoala cu renume in Romania, scoala unde profesionistii pregatesc profesionisti. Stiu ca se spune ca o imagine face cat o mie de cuvinte si de aceea prefer sa las imaginile sa vorbeasca in locul meu.Aici veti gasi o prezentare a muncii mele si sper din tot sufletul sa ajunga si la voi pasiunea cu care fac aceasta meserie .

marți, 23 februarie 2010

BAZA DE MACHIAJ

Cred că toate dintre noi ne-am întrebat vreodată ce constituie baza de machiaj....iar produsele în ziua de azi sunt nenumărate....Am să încerc să punctez câteva dintre produsele ce alcătuiesc Baza de machiaj:
  1. ILUMINATOARELE -fluide;-cremoase;-solide
  2. FONDUL DE TEN: -fluid;-compact pudră;-compact stick;-camuflaj
  3. PUDRA: -pulbere translucidă;-compactă

Proportiile unei fețe ideale este aceea a unei fețe ovale cu trăsături perfect simetrice.Capul reprezintă 1/7 din restul corpului .Privit din față lățimea capului reprezintă 2/3 din înălțimea lui.

Fața se împarte în 3 fâșii egale orizontale:

  1. De la inserția PĂRULUI la BAZA GENELOR
  2. De la BAZA GENELOR la BAZA NASULUI
  3. De la BAZA NASULUI la VÂRFUL BĂRBIEI

Lățimea feței în dreptul sprâncenelor are 5 lungimi de ochi.Distanța dintre ochi este egala cu 1 ochi.baza nasului,a pomeților,a craniului sunt situate la 1/3 de vârful bărbiei.

Lățimea nasului la bază este egală cu lungimea unui ochi. Masa bucală reprezintă 2/3 din a 3-a fâșie și începe de la baza foselor nazale.Colțurile gurii sunt situate pe liniile verticale care pleacă din dreptul pupilei.

Acestea ar fi câteva din multele proporții ale unei fețe ideale.Atunci când multe din aceste nu se încadrează in aceste limite...se poate face un MACHIAJ CORECTOR.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu