Despre mine

Fotografia mea
TARGOVISTE, DAMBOVITA, Romania
Bine ati venit pe blogul meu! Numele meu este Raluca si sunt make-up artistul care-ti face ziua minunata.Am absolvit scoala de machiaj profesional Cotimanis http://www.scoalademachiaj.ro/ scoala cu renume in Romania, scoala unde profesionistii pregatesc profesionisti. Stiu ca se spune ca o imagine face cat o mie de cuvinte si de aceea prefer sa las imaginile sa vorbeasca in locul meu.Aici veti gasi o prezentare a muncii mele si sper din tot sufletul sa ajunga si la voi pasiunea cu care fac aceasta meserie .

marți, 2 martie 2010

MACHIAJUL DE SEARA...

La MACHIAJUL DE SEARA trebuie să ținem cont de mai multe aspecte și anume:
-evenimentul
-lumina în care va fi expus machiajul
-vestimentația etc
Fața trebuie să fie foarte bine matifiată,un fond de ten cu putere bună de acoperire,se va restructura fața prin machiaj.
Fardurile de pleoape au tonalitate închisă,se combină cu negru sau altă nuanță închisă.
Printre machiajele de seară se numără:
-machiajul bronzant
-machiajul fume
-ochi de pisică
-glamour
-mireasă etc










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu