Despre mine

Fotografia mea
TARGOVISTE, DAMBOVITA, Romania
Bine ati venit pe blogul meu! Numele meu este Raluca si sunt make-up artistul care-ti face ziua minunata.Am absolvit scoala de machiaj profesional Cotimanis http://www.scoalademachiaj.ro/ scoala cu renume in Romania, scoala unde profesionistii pregatesc profesionisti. Stiu ca se spune ca o imagine face cat o mie de cuvinte si de aceea prefer sa las imaginile sa vorbeasca in locul meu.Aici veti gasi o prezentare a muncii mele si sper din tot sufletul sa ajunga si la voi pasiunea cu care fac aceasta meserie .

luni, 26 iulie 2010

Probe și Machiaje


PROBĂ -MACHIAJ CLASIC MIREASĂ-
După o probă,după schimbarea un pic a sprâncenelor...a venit și ziua mult așteptată de Anca..căci acesta este numele miresei.Dimineața am făcut un machiaj de cununie,un machiaj de zi asortat vestimentației,am aplicat și câteva smocuri de gene false...ne-am făcut un pic de cap...acesta a fost rezultatul...care sper să vă placă.Coafura de cununie și nuntă a fost realizată de colega mea de la coafor,Mihaela Stoian.

MACHIAJ CUNUNIE -ÎNAINTE ȘI DUPĂ-

După cununie am realizat cu totul altceva...și față de ceea ce stabilisem la probă...la așa o coafură...și la ce rochie de prințesă a avut era cazul să schimbăm...A mers pe mâna mea liniștită și a avut parte de acest rezultat...de care ANCA a fost foarte încântată..și eu pe lângă ea.Îmi place când reușesc să comunic și toată lumea e mulțumită.

MACHIAJ NUNTĂ CU APLICARE DE GENE FALSE tip banda cu ștrasuri.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu