Despre mine

Fotografia mea
TARGOVISTE, DAMBOVITA, Romania
Bine ati venit pe blogul meu! Numele meu este Raluca si sunt make-up artistul care-ti face ziua minunata.Am absolvit scoala de machiaj profesional Cotimanis http://www.scoalademachiaj.ro/ scoala cu renume in Romania, scoala unde profesionistii pregatesc profesionisti. Stiu ca se spune ca o imagine face cat o mie de cuvinte si de aceea prefer sa las imaginile sa vorbeasca in locul meu.Aici veti gasi o prezentare a muncii mele si sper din tot sufletul sa ajunga si la voi pasiunea cu care fac aceasta meserie .

miercuri, 6 iulie 2011

Mireasa Elena 2iulie

Elena mi-a fost colega o buna perioada de timp la Leda la receptie.A venit si ziua nuntii ei...Trebuie sa recunosc ca a fost foarte incantata ca o pot machia eu, iar mie mi-a facut bineinteles o mare placere..Trebuie insa sa recunosc cu zambetul pe buze ca e prima miresica pe care am avut-o pana acum care sa fie asa de agitata ca ea...Chiar si ei i-am marturisit acest lucru...dimineata la prima ora ma suna sa ma intrebe ca nu am uitat de ea....;)
I-am facut un machiaj de mireasa cu corectiile necesare si cu cu aplicare de cateva smocuri de gene false.Am ales ca si culori , nuante reci de mov,lila dat fiind ca rochita si accesoriile erau in ton.Va las sa admirati si astept pareri pro si contra!
Din pacate am omis sa ii fac o poza inainte ca sa puteti admira deosebirea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu