Despre mine

Fotografia mea
TARGOVISTE, DAMBOVITA, Romania
Bine ati venit pe blogul meu! Numele meu este Raluca si sunt make-up artistul care-ti face ziua minunata.Am absolvit scoala de machiaj profesional Cotimanis http://www.scoalademachiaj.ro/ scoala cu renume in Romania, scoala unde profesionistii pregatesc profesionisti. Stiu ca se spune ca o imagine face cat o mie de cuvinte si de aceea prefer sa las imaginile sa vorbeasca in locul meu.Aici veti gasi o prezentare a muncii mele si sper din tot sufletul sa ajunga si la voi pasiunea cu care fac aceasta meserie .

luni, 29 august 2011

O miresica de iulie...

Cu Daniela am procedat la fel cum fac cu toate miresicile...ne-am intalnit pentru o proba de machiaj pentru a putea stabili anumite detalii...cam asa ne-a iesit la proba...

Ne-am intalnit si in ziua cu nunta si am realizat un machiaj dupa dorinta Danielei..Nu stiu ce as mai putea adauga in afara de niste poze pe care sa va las sa le admirati..
Make-up: Raluca Serban
Hair style: Ioana Nita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu