Despre mine

Fotografia mea
TARGOVISTE, DAMBOVITA, Romania
Bine ati venit pe blogul meu! Numele meu este Raluca si sunt make-up artistul care-ti face ziua minunata.Am absolvit scoala de machiaj profesional Cotimanis http://www.scoalademachiaj.ro/ scoala cu renume in Romania, scoala unde profesionistii pregatesc profesionisti. Stiu ca se spune ca o imagine face cat o mie de cuvinte si de aceea prefer sa las imaginile sa vorbeasca in locul meu.Aici veti gasi o prezentare a muncii mele si sper din tot sufletul sa ajunga si la voi pasiunea cu care fac aceasta meserie .

luni, 15 aprilie 2013

NEVOIA DE SCHIMBARE

Pe Ralu am cunoscut-o atunci cand m-am angajat la Leda..acum ceva ani;).Este pe lângă o cosmeticiana foarte buna cu o mare experienta,dedicata, pe care o recomand cu dragă inima si un om cald si blând
Cred ca si de-asta fiecăruia dintre noi ii este dat să facă munca care il caracterizează cel mai bine.
Da..spuneam ca este dedicata si informata si nu veti regreta daca veti merge la tratamente la ea;)
V-am povestit data trecuta,astazi avem un nou model- altfel pentru cei care o cunosc;).Ralu a fost o curajoasa si a incercat ceva altfel din toate punctele de vedere.Multumesc intregii echipe!

                                          Raluca Maieran- estetician facial-Leda Beauty Spa





Photo: FotoDumbrava
HairStylist: Mihaela Stoian
MUA: Raluca Serban
Model: Raluca Maieran






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu