Despre mine

Fotografia mea
TARGOVISTE, DAMBOVITA, Romania
Bine ati venit pe blogul meu! Numele meu este Raluca si sunt make-up artistul care-ti face ziua minunata.Am absolvit scoala de machiaj profesional Cotimanis http://www.scoalademachiaj.ro/ scoala cu renume in Romania, scoala unde profesionistii pregatesc profesionisti. Stiu ca se spune ca o imagine face cat o mie de cuvinte si de aceea prefer sa las imaginile sa vorbeasca in locul meu.Aici veti gasi o prezentare a muncii mele si sper din tot sufletul sa ajunga si la voi pasiunea cu care fac aceasta meserie .

luni, 23 mai 2011

MIREASA DE MAI


Ne-am cunoscut ca de obicei prin intermediul telefonului .Am stabilit o proba pe care nu o sa o mai postez ...Iuliana este o fata foarte plina de viata si ceea ce as vrea sa mai adaug este ca e foarte pozitiva si mi-a transmis o energie extraordinara.Nu numai ca mi-a facut bine mie dar cred ca ea ca si persoana e o fericita.
Este una din miresele de Mai si motivul pt care am inceput cu ea este pentru ca a fost o mireasa mai non conformista...adepta de palarie la civila si voaleta la biserica.De-abia astept sa vad pozele de la fotografii ei cu accesoriile mai sus amintite.
Iuliana are niste gene dupa cum o sa vedeti cum mai rar se pot intalni..credeti-ma sunt naturale chiar daca nu par.
Am ales un machiaj de mireasa in culori calde si care sa i se potriveasca si cu nuanta ocilor dar si cu vestimentatia si locatia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu