Despre mine

Fotografia mea
TARGOVISTE, DAMBOVITA, Romania
Bine ati venit pe blogul meu! Numele meu este Raluca si sunt make-up artistul care-ti face ziua minunata.Am absolvit scoala de machiaj profesional Cotimanis http://www.scoalademachiaj.ro/ scoala cu renume in Romania, scoala unde profesionistii pregatesc profesionisti. Stiu ca se spune ca o imagine face cat o mie de cuvinte si de aceea prefer sa las imaginile sa vorbeasca in locul meu.Aici veti gasi o prezentare a muncii mele si sper din tot sufletul sa ajunga si la voi pasiunea cu care fac aceasta meserie .

luni, 23 mai 2011

SEZONUL NUNTILOR

Incep prin a-mi cere scuze ca nu am mai postat si nu v-am mai satisfacut curiozitatea.Poate sa fie si faptul ca multa din atentia mea s-a concentrat asupra viitorului membru..sunt insarcinata!
Pentru viitoarele doritoare anunt acum ca nu voi lucra LUNA AUGUST!In rest voi incerca pe cat posibil sa ajut pe oricine ma va contacta.
S-a dat startul la sezonul nuntilor de 2011..Si cum e si normal si eu am inceput activitatea din plin.Motivul pentru care nu pot posta mereu e fie din lipsa de timp,fie pt ca fetele nu sunt doritoare sa apara aici.
Cele care au pe viitor nevoie ma pot contacta direct pe mobil unde vor primi si mai multe informatii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu