Despre mine

Fotografia mea
TARGOVISTE, DAMBOVITA, Romania
Bine ati venit pe blogul meu! Numele meu este Raluca si sunt make-up artistul care-ti face ziua minunata.Am absolvit scoala de machiaj profesional Cotimanis http://www.scoalademachiaj.ro/ scoala cu renume in Romania, scoala unde profesionistii pregatesc profesionisti. Stiu ca se spune ca o imagine face cat o mie de cuvinte si de aceea prefer sa las imaginile sa vorbeasca in locul meu.Aici veti gasi o prezentare a muncii mele si sper din tot sufletul sa ajunga si la voi pasiunea cu care fac aceasta meserie .

luni, 19 septembrie 2011

    O miresica pe care am cunoscut-o prin recomandarea care i-a fost facuta de niste prietene comune.Ne-am vazut impreuna la o proba unde am stabilit diverse detalii despre cum si-ar dori sa se vada in ziua nuntii.Zis si facut...in ziua nuntii ne-am intalnit la ea acasa si am inceput sa imi fac treaba.Am facut un machiaj clasic de mireasa folosind culori f naturale de bej si maro... aplicare de gene false si am accentuat buzele!Va las sa admirati pozele pentru care tin sa ii multumesc lui Gabriela Matei-http://wedding.photochic.ro/

 
                  
Alexandra o viata plina de bucurii iti doresc si sa fi cel putin la fel de zambitoare ca in ziua nuntii;)

2 comentarii:

  1. Imi place foarte mult machiajul este natural si finut. Imi poti spune te rog frumos ce firma si ce numar are rujul folsit?

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere