Despre mine

Fotografia mea
TARGOVISTE, DAMBOVITA, Romania
Bine ati venit pe blogul meu! Numele meu este Raluca si sunt make-up artistul care-ti face ziua minunata.Am absolvit scoala de machiaj profesional Cotimanis http://www.scoalademachiaj.ro/ scoala cu renume in Romania, scoala unde profesionistii pregatesc profesionisti. Stiu ca se spune ca o imagine face cat o mie de cuvinte si de aceea prefer sa las imaginile sa vorbeasca in locul meu.Aici veti gasi o prezentare a muncii mele si sper din tot sufletul sa ajunga si la voi pasiunea cu care fac aceasta meserie .

miercuri, 19 octombrie 2011

SFATURI PT DORITOARE...



M-am hotarat sa fac aceasta postare dupa o discutie cu o prietena si concomitent clienta de-a mea. Vorbeam de vremea rece si de intretinerea si ingrijirea tenului.Eu nu sunt cosmeticiana de meserie dar cateva sfaturi cred ca pot posta dat fiind ca lucrez cu tenul clientei,;)
Si normal trebuie sa incep cu inceputurile...ca sa putem face ceea ce este corect trebuie sa stim ce tip de ten avem...

Tipurile de piele
1. Pielea normala
Pielea normala este fina, catifelata, mata si elastica.


2. Pielea grasa Este groasa, privita atent se vad porii dilatati, uneori inchisi cu puncte negre, cu aspect lucios – galben sau cenusiu. Cu cat tenul este mai gras, cu atat este mai rezistent la imbatranire. Griji estetice: evita sa-l faci lucios, netezeste porii dilatati, ia in serios lupta impotriva cosurilor. Dilatarea porilor poate complica machiajul.

3. Pielea uscata
Pielea uscata este rugoasa, aspra, lipsita de elasticitate, fragila, brazdata de riduri si usor iritabila. Inamicii ei sunt peste tot: temperaturile extreme, poluarea si varsta. Doua prioritati – hranire si hidratare.

4. Pielea mixta
Se intalneste la cei care au fruntea, nasul si barbia cu aspect lucios, gras, in timp ce obrajii au o piele fina. Din fericire, este usor de ingrijit (cu produsele potrivite), fiind si foarte des intalnita.


            Eu ce tip de ten am?   Afla acum cu un test!

Daca dupa descrierile facute inca nu ti-ai dat seama ce tip de piele ai, atunci am sa te invat un truc.(l-am invatat si eu la scoala)
      Pentru stabilirea precisa a tipului de ten:

1. Aplica pe frunte, obraji, nas si barbie mici patratele de hartie foarte subtire.

2. Tamponeaza usor fiecare zona cu cate una din acele patratele de hartie, timp de cateva secunde, pentru o aderenta cat mai buna.

3. Apoi, examineaza fiecare patratel in lumina, si iti vei da seama care din zonele pielii tale sunt grase si care sunt uscate.

Prin acest procedeu, se scot in evidenta portiunile uscate ale tenului si cele grase. Testul nu trebuie facut dupa curatarea fetei, ci la sfarsitul unei zile obisnuite.
Pe data viitoare cand o sa vorbim despre CUM NE CURATAM SI INGRIJIM TENUL!
Sper ca nu v-am plictisit..Astept comentarii si intrebari!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu