Despre mine

Fotografia mea
TARGOVISTE, DAMBOVITA, Romania
Bine ati venit pe blogul meu! Numele meu este Raluca si sunt make-up artistul care-ti face ziua minunata.Am absolvit scoala de machiaj profesional Cotimanis http://www.scoalademachiaj.ro/ scoala cu renume in Romania, scoala unde profesionistii pregatesc profesionisti. Stiu ca se spune ca o imagine face cat o mie de cuvinte si de aceea prefer sa las imaginile sa vorbeasca in locul meu.Aici veti gasi o prezentare a muncii mele si sper din tot sufletul sa ajunga si la voi pasiunea cu care fac aceasta meserie .

miercuri, 18 ianuarie 2012

Mireasa ANCA

Incep aceasta postare prin a ma scuza fata de voi ca nu am mai postat de ceva vreme...dar va spun sincer ca mi-a fost destul de greu cu micuta mea Selena care acum are 5 luni.


Pe ANCA am cunoscut-o prin intermediul sorei ei-Flori care la randul ei a fost machiata de mine in 2010;).Ne-am intalnit intr-o perioada mai dificila pentru mine dat fiind ca micuta era proaspat venita pe lume dar ca intotdeauna mi-a facut placere sa o pot machia.Anca e o fata foarte pozitiva si foarte vesela..Mi-a facut mare placere sa o cunosc si sa particip intr-un fel la bucuria din ziua nuntii.Casa de Piatra!
Sper sa va placa rezultatul!
Gabriela Matei de la http://photochic.ro/ ne-a fost alaturi si ne-am distrat copios...ca intre 'fete'.






2 comentarii:

  1. Chiar ma gandeam zilele trecute la relatia care se creaza intre mireasa si make-up artist, respectiv fotograf.Primul moment al zilei in care ma vad ca si fotograf cu mireasa in ziua nuntii este la aplicarea machiajului. In general emotia, este atat de puternica incat este imposbil sa nu observi dintr-o privire cat de stresata este miresica. Si de aici incepe rolul nostru si anume "destresarea" eroinei noastre lucru care ne iese de fiecare data la superlativ.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. corect...si trebuie spus Gabi ca nu e un lucru f usor dar ne reuseste si mai mult decat atat ne da o satisfactie enorma;)

    RăspundețiȘtergere