Despre mine

Fotografia mea
TARGOVISTE, DAMBOVITA, Romania
Bine ati venit pe blogul meu! Numele meu este Raluca si sunt make-up artistul care-ti face ziua minunata.Am absolvit scoala de machiaj profesional Cotimanis http://www.scoalademachiaj.ro/ scoala cu renume in Romania, scoala unde profesionistii pregatesc profesionisti. Stiu ca se spune ca o imagine face cat o mie de cuvinte si de aceea prefer sa las imaginile sa vorbeasca in locul meu.Aici veti gasi o prezentare a muncii mele si sper din tot sufletul sa ajunga si la voi pasiunea cu care fac aceasta meserie .

miercuri, 18 ianuarie 2012

Mireasa septembrie-ILEANA








Ca de obicei am avut o zi plina...dar atunci cand te intalnesti cu persoane deosebite nu poate decat sa te bucure...in cazul de fata e vorba de Ileana miresica noastra si Gabriela Matei de la http://photochic.ro/.


Ileana are un stil mai aparte si venise ca sa zic asa cu poezia invatata...foarte atenta la detalii..Nu puteam sa mergem decat pe nuantele atat de prezente in toata nunta ei;).Trebuie insa sa mentionez ca ea stia ce vrea si totusi s-a lasat pe mana mea cu incredere.Rezultatul a fost acesta si sper sa va placa...noua ne-a placut tare de toooot.



2 comentarii:

  1. Ileana o mireasa superba si o persoana cu o personalitate aparte, emanand emotie si bucurie, tu Raluca draga, un make-up artist profesionist.Ca de obicei timpul petrecut impreuna m-a umplut de energie si da, pe langa munca ne-am si distrat! :D

    RăspundețiȘtergere